Қазақстандағы такси қызметін ұсынатын компаниялар қосылған құн салығын (ҚҚС) енгізу туралы бастамаға қарсы шықты. Олардың пікірінше, бұл өзгеріс жүргізушілердің шығындарын арттырып, қызмет бағасын қымбаттатады, сонымен қатар такси бизнесін көлеңкелі экономикаға итермелеуі мүмкін.
Жақында үкімет ҚҚС мөлшерлемесін көтеру және оны төлеу шегін 15%-ға дейін төмендету туралы ұсынысты талқылады. Сонымен қатар, жеңілдетілген бөлшек салық режиміне жататын қызмет түрлерінің (ОКЭД) санын қысқарту мәселесі көтерілді. Қаржы сарапшысы Андрей Чеботарев бұл бастама кәсіпкерлердің қарсылығын тудыратынын болжаған еді, және ол расқа айналды.
Бүгін таксопарктердің өкілдері баспасөз мәслихатын өткізіп, өз ұстанымдарын жариялады.
Таксопарктердің негізгі уәждері
🔹 Жеңілдетілген бөлшек салық жүйесі 2021 жылы пандемиядан кейін бизнесті қолдау мақсатында енгізілген болатын.
🔹 Бұл жүйе бойынша салық мөлшерлемесі өңірге байланысты 2-8% аралығында белгіленген.
🔹 Осы режимге сәйкес болу үшін бизнеске қойылатын талаптар:
✔️ Қызметкерлер саны 200 адамнан аспауы тиіс
✔️ Жылдық табыс 600 000 АЕК-тен аспауы тиіс (2025 жылы бұл көрсеткіш 2,35 млрд теңге)
✔️ Кәсіптің түрі жеңілдетілген салық режиміне жататын қызметтер қатарына кіруі тиіс
Қазіргі таңда таксопарктер бұл талаптарға сай жұмыс істеп отыр. Алайда ҚҚС енгізу олардың қызметіне үлкен ауыртпалық түсіреді.
Таксопарктердің басты қауіптері
🟢 ҚҚС енгізілсе, жүргізушілер үшін көлік жалдау құны көтеріледі
🟢 Такси тарифтері қымбаттайды, бұл жолаушыларға да әсер етеді
🟢 Көптеген таксопарк заңсыз жұмыс істеуге немесе жабылуға мәжбүр болуы мүмкін
Такси қызметін ұсынатын кәсіпкерлер жеңілдетілген салық жүйесінде қалуды талап етіп отыр. Егер үкімет бұл мәселеге назар аудармаса, такси бағасы айтарлықтай өсіп, қызмет көрсету сапасы төмендеуі мүмкін.