COVID-19 пандемиясының әсерінен білім беруді цифрландыру үдерісі жеделдеді, нәтижесінде әлемнің барлық елдерінде 1 миллиардтан астам бала мен жасөспірімдер білім алу әдісін жаңартуға мәжбүр болды. Мектептер білім беру және оқу процесін қайта құрылымдап, әртүрлі жастағы адамдарға қашықтан оқыту мүмкіндігін ұсынуға тырысты.
Сонымен қатар, оқушылар, студенттер, мұғалімдер мен ата-аналар практикалық және логистикалық қиындықтарға тап болды, бұл 21-ғасырдағы білім беру тұжырымдамасына жаңа көзқарас қалыптастырды.
Моңғолия осы бағытқа айрықша назар аударып, БҰҰ-ның дамушы елдер үшін білім беру саммиті аясында «Цифрлық білім беру және трансформациялық өзгерістер» тақырыбы бойынша арнайы пікірталас ұйымдастырды және осы салада білім беруді жүзеге асыру үшін қажетті міндеттер мен жауапкершіліктерді ұсынды.
Бұл мақсатта Моңғолияда www.sur.esis.edu.mn жүйесі әзірленді, оның арқасында 2024 жылдың мамыр айынан бастап жалпы білім беретін мектептердің I-V сыныптарына арналған 33 оқулық толықтай цифрлы және интерактивті форматқа көшірілді. Нәтижесінде, бастауыш мектептің 33 оқулығының мазмұны, тапсырмалары мен жаттығулары интерактивті түрге өзгертілді, барлығы 13,5 мыңнан астам интерактивті тапсырмалар мен жаттығулар жасалды. Сонымен қатар, электронды технологияларды пайдалана отырып, оқу бағдарламасының іске асырылуы, процесі мен нәтижелері бойынша ақпарат жинауға арналған кешенді электронды жүйе әзірленді. Бұл жүйе мұғалімдердің жұмыс жүктемесін азайтып, оқыту әдістерін жоспарлауға қолдау көрсетеді. Білім беру ұйымдарының және оқытушылардың қолында электронды құралдар мен модульдер арқылы тапсырмалар жасауға арналған интерактивті бағдарламалар мен құралдар да бар. Сонымен қатар, арнайы құралдар мен әдістер оқу құралдарын интерактивті түрде қайта жасауға және жаңа тапсырмаларды әзірлеуге мүмкіндік береді, осылайша оқулық авторлары мен әзірлеушілері интерактивті оқулықтарды өздері жасай алатын болады.