Munarmedia.kz. 28.09.2025 /Астана/ Көкшетаудағы облыстық мамандандырылған «Білім – Инновация» лицей-интернатының жаңа ғимараты төңірегінде туындаған жанжал қоғамның наразылығын тудырды. 1 қыркүйекте балалар жаңа оқу жылын заманауи, кең әрі ыңғайлы ғимаратта бастайды деген ата-аналар мен мұғалімдердің үміті ақталмады — құрылыс мерзімі тағы да кейінге қалдырылды.
Онлайн оқу – уақытша шешім бе, әлде шарасыздық па?
Оқу жылының басында оқушылар екі апта онлайн форматта оқуға мәжбүр болды. Бұдан кейін олар ескі, едәуір тозған ғимаратқа қайта көшірілді. Ата-аналар комитеті дабыл қағуда: мердігер «SCS Инжиниринг» ЖШС-нің және жергілікті биліктің «келесі аптада бәрі дайын болады» деген уәделері апта сайын жаңарғанымен, нәтиже жоқ.
Жоғары сынып оқушылары мен олардың ата-аналары ерекше алаңдаулы. Себебі Ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындықты тұрақсыз оқу жағдайлары едәуір қиындатып отыр.
Шенеуніктер түсіндіреді, бірақ ата-аналар сенбейді
Облыстық білім басқармасы басшысының орынбасары Валерий Гамазовтың айтуынша, басты мәселе – мердігердің өз міндеттемелерін орындамауы. Мектепке әлі жиһаз жеткізілмеген, барлық инженерлік жүйелер қосылмаған, асханада су жоқ. Бұл жай ғана мектеп емес, интернат, яғни мұнда аймақтың түкпір-түкпірінен келген дарынды балалар тұрып, оқуы тиіс.
Өңірлік құрылыс, сәулет және қала құрылысы басқармасының міндетін атқарушы Азамат Байқуанышев мәлімдегендей, бастапқыда ғимарат қалыпты мектеп ретінде жобаланған, алайда кейіннен интернатқа бейімдеу қажеттілігі туындап, жобаға өзгерістер енгізілген. Бұл өз кезегінде құрылыс барысын тежеген.
Шенеуніктердің айтуынша, негізгі құрылыс жұмыстары аяқталған, коммуникациялар тартылған, жақын күндері жылу беріледі. Қазіргі таңда нысанда 20 адамнан тұратын құрылыс бригадасы жұмыс істеуде.
Ресми уәде: қыркүйек айының соңына дейін барлық қажетті жабдықтар орнатылып, 4–5 қазан күндері оқушылар жаңа жатақханаға көшіріледі. Ал 6 қазаннан бастап лицей дәстүрлі оқу форматына толықтай оралады.
Ата-аналардың күмәні орынды ма?
Алайда ата-аналар бұл уәделерге сенімсіздікпен қарайды. «Тамыз айындағы экскурсиядан бері көзге көрінерлік өзгеріс байқалмайды. 20 адамнан тұратын бригада қысқа мерзім ішінде барлық мәселені шеше алады дегенге сену қиын», – дейді ата-аналар комитетінің өкілдері.
Мәселе тек бір ғана лицейдің жайы емес. Бұл жағдай – еліміздегі білім беру мекемелеріндегі құрылыс пен күрделі жөндеу жұмыстарындағы жүйелі проблемалардың айқын көрінісі. Мердігерлердің жауапсыздығы, жобалық-сметалық құжаттамалардың сапасыздығы және шенеуніктердің уәделері мен нақты істер арасындағы алшақтық – осының барлығы мектеп оқушылары мен олардың ата-аналарына тікелей әсер етіп отыр.
Ұзақ құрылыс – қысқа білім бе?
Білім саласындағы мұндай «ұзақ құрылыс» — оқушылардың сапалы білім алуына кедергі келтіретін субъективті тосқауыл. Әсіресе, интернаттық жүйеде оқитын оқушылар үшін — бұл тек оқу емес, тұрмыс сапасының да мәселесі. Жылдар бойы күткен жаңа ғимараттың дайын болмауы – әкімшілік пен мердігер арасындағы үйлесімсіз жұмыстың нәтижесі.
Қорытынды:
«Білім – Инновация» лицейіндегі жағдай – құрылыс саласындағы жүйелі кемшіліктер мен білім беру инфрақұрылымындағы жоспарлаудың әлсіздігін көрсетеді. Мұндай жағдайлар қайталанбауы үшін жобалау, бақылау және есеп беру механизмдерін түбегейлі қайта қарау қажет. Себебі әрбір жоғалған күн – балалардың болашағына әсер етеді.