Мәжіліс депутаты Юлия Кучинская қазақстандықтар ресми өтініштерге қарағанда, әлеуметтік желілер арқылы мәселелерін жиі шешетінін мәлімдеді. Оның айтуынша, e-otinish жүйесі мен "Еститін мемлекет" тұжырымдамасына қарамастан, көп жағдайда мемлекеттік органдар тек интернеттегі наразылық толқынынан кейін ғана әрекет етеді.
Құқықтық статистика комитетінің мәліметінше, 2024 жылдың қаңтарында мемлекеттік органдарға 400 мыңнан астам өтініш түскен, бірақ олардың 25%-ы басқа ведомстволарға ғана қайта бағытталған.
🔹 Ең көп өтінішті қайта бағыттаған органдар:
— Үкімет аппараты – 99,8%
— Бас прокуратура – 71%
— Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі – 67%
Кучинская бұл тәжірибе халықтың билікке деген сенімін төмендететінін айтып, Үкіметті, Бас прокуратураны және Жоғарғы сотты азаматтардың өтініштерімен жұмыс істеу сапасына назар аударуға шақырды.
📸 Фото: Ашық дереккөздер